دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

گزارش تخصصی معلمان

  • ۰
  • ۰


 دانلود گزارش تخصصی آشناکرد ن و علاقمند نمودن هنرآموزان به رشته کامپیوتر

 فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات 7

 چکیده گزارش

قسمتی از فایل

مقدمه:

با توجه به تحقیقات انجام شده ،شناخت دانش اموزان از رشته کامپیوتر پایین می باشدو بنا به نظر اگوست کنت،علم وآگاهی پیش نگری می آورد و پیش نگری کند . چون دانش آموزان و والدین آنان شناخت کافی از رشته کامپیوتر ندارند ،تمایل کمتری برای انتخاب رشته کامپیوتر از خود نشان می دهند . شرایط خانوادگی از قبیل سواد والدین ،شغل پدر وضعیت اقتصادی خانواده در انتخاب رشته کامپیوتر موثر می باشند(غریب، 0171 )به عقیده مشاوران ،معلمان و مدیران در بیشتر موارد دانش آموزانی که نمره شان برای انتخاب دیگر رشته ها نمی رسدرشته کامپیوتر را انتخاب می نمایند( متناقص میباشد).

دانش آموزان با علاقه به رشته کامپیوتر روی آورده اند و روی آوردن دانش اموزان به کار دانش بخاطر عدم کسب شرایط ورود به رشته کامپیوتر نبوده است یکی از نکات دیگری که در تحقیقات توجه ی به آن نشده است فرهنگ کار در جامعه است به نظر می رسد در جامعه کنونی ایران دانش آموزان و والدین آنان بیشتر به مشاغل دولتی و استخدام رسمی علاقه مند هستند و رشته های کار دانشر مترادف با اشتغال آزاد می پندراند این امر در نگرش دانش اموزان نسبت به شاخه کاردانش تاثر منفی دارد در جامعه ما تحصیل را بیشتر به خاطر استخدام می پذیرند نه به عنوان راهی برای کسب مهارت جهت اشتغال در جامعه این نگرش است که زمان لازم دارد تا تغییر کند. بنابراین عوامل متعدد در نگرش دانش آموزان به رشته کامپیوتر است البته دانش آموزان نسبت به رشته کامپیوتر مثبتی دارند.

بنابر آنچه گفته شد اینجانب تصمیم گرفتم دانش آموزان را با رشته فنی کامپیوتر و بازار کار آینده این رشته آشنانموده و آنها را به ادامه تحصیل در این رشته ترغیب نمایم.

اهداف:

هدف کلی:

آموزش صحیح نحوه ادامه تحصیل در رشته کامپیوتر به دانش آموزان

اهداف جزئی:

افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد مزایای رشته کامپیوتر

- تغییر نگرش منفی و سطحی والدین نسبت به فناوریهای جدید

- اتخاذ برنامه های مدون و قابل قبول برای فرزندان در مورد استفاده از رایانه و اینترنت

بازارکار رشته ی هوش مصنوعی

با توجه به اینکه در کشور ما خیلی روی زیرساختهای بکارگیری علم هوشم صنوعی کارنشده متاسفانه در رابطه با این رشته چندان بازار کار مربتط با صنعت وجودندارد و بیشتر فارغ التحصیلان این گرایش در حوزه های تحقیقاتی مرتبط مشغول به فعالیت برا ی سازمانهای تحقیقاتی بزرگ هستند.

بازارکار رشته مهندسی شبکه

مطالعه و بررسی ابزار مخابراتی مناسب برای انتقال اطلاعات ،مطالعه و بررسی سرعت و کیفیت شبکه های موجود ارتقا کیفیت شبکه های موجود و ایجاد شبکه های کامپیوتری از جمله بازارکار مرتبط با این رشته است.

بازار کار رشته مهندسی نرم افزار مطالعه ،بررسی و امکان سنجی سخت افزار ، شبکه و نرم افزار مورد نیاز فعالیت مستقل برای تولید نرم افزارهای کوچک تا متوسط ،بر رسی راههای مکانیزه کردن فعالیتهای سازمانی برنامه نویسی و تولید کد تست و بررسی برنامه های تولیدشده ،از جمله بازارکار مرتبط با این رشته است.


جهت دانلود کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی