دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

گزارش تخصصی معلمان

  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی استفاده از طرح همیار معلم برای افزایش سطح علمی دانش آموزان

تعداد صفحات 26صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده :

پژوهش یک روش بسیار مفید برای حل مشکلات در امر آموزش و پرورش می باشد به همین خاطر در ایـن روش دبیر نقش محوری دارد . دبیران باید سعی کنند خودشان مشکلاتشان را با دانش آموزان حل نماینـد . زیرا آنها هستند که با دانش اموزان مواجه هستند و روحیات و استعداد آن را می شناسند و با تلاش خـود و به کارگیری روش های مختلف می توانند مشکلات موردی یا کلی خـود را بـا دانـش آمـوزان رفـع نماینـد . تحقیق حاضر حاصل تلاش اینجانب در حل مشکل کلی درس دینی آموزشگاه ..… دوره … متوسـطه . ..

شهرستان ... در سال تحصیلی .. به وسیله به اجرا در آوردن طرح همیار معلم می باشد .

دانش آموزان اظهار داشتند ؛ در سالهای گذشته دبیران خودشان درس می دادنـد و سـوالاتی را بـه عنـوان سوال امتحانی به ما می دادند . اینجانب با بکار گیری روشهای مختلف در نهایت موفق بـه اسـتفاده از روش همیار معلم شدم که آنها با مطالعه ی کم در منزل و تلاش بیشـتر در کـلاس توانسـتند نتیجـه ی مطلـوب بگیرند . بطوری که همه ی آنها از این روش رضایت کامل داشتند حتی خانواده های آنها نیز از این وضعیت خشنودند . چرا که انگیزه برای درس خواندن خصوصاً مسـائل دینـی در آنهـا تقویـت شـده بـود . و نمـرات امتحانی آنها نیز دلیل روشن و واضح این مسئله است .


جهت دانلود کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی