دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

گزارش تخصصی معلمان

  • ۰
  • ۰

دانلود دو عدد گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی

موضوع اول :گزارش تخصصی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان  بوسیله ورزش

فرمت فایل ورد

تعداد صفحات 10 صفحه

موضوع دوم : گزارش تخصصی آموزش والیبال در مدارس

تعداد  صفحات 12 صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده:
والیبال یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب، و گسترده‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا طبق قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرودآورند.والیبال در سال ۱۸۹۵ در کشور آمریکا متولد شد و در المپیک ۱۹۶۴ توکیو برای نخستین بار در برنامه بازی‌های المپیک قرار گرفت، فراگیر شد و تقریباً در تمام دنیا بازی می‌شود که در شرق آسیا و همچنین کشورهای برزیل و ایتالیا محبوب‌تر است.
در گزارش حاضر شما بیشتر با رشته ی والیبال، تکنیک ها و تاکتیک های پایه و چگونگی اجرا و توسعه آن آشنا خواهید شد.
مقدمه:
والیبال ورزشی تیمی و بسیار مهیج است، که پیشینه ای یکصد و ده ساله دارد و امروزه تقریباً تمامی کشورهای جهان عضو فدراسیون جهانی آن هستند.
تمرینات مربوط به چالاکی و چابکی را باید با تاکید بر روی پیشرفت تدریجی انجام داد. قبل از شروع برنامه؛ والیبالیست ها باید ۴ تا۶ هفته تمرینات اولیه اروبیک و تمرینات اماده سازی را تکمیل کنند.این به جلوگیری از صدمه دیدن در زمانی که بدن حرکت های اماده سازی سخت تری را انجام می دهد کمک می کند.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
قوانین و مقررات والیبال ۴
● نکات دیگر ۶
● مناطق زمین والیبال ۸
مینی والیبال چیست؟ ۸
قوانین و مقررات مینی والیبال: ۹
برنده بازی: ۱۰
نتیجه گیری: ۱۱
منابع: ۱۲

چکیده:

هدف از گزارش حاضر حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان  بوسیله ورزش است که برای جمع آوری اطلاعات  وپی بردن به علت این ناهنجاری و رفتار نامطلوب دانش آموز که باعث آزار دیگر دانش اموزان و اختلال در ساعت زنگ ورزش شده بود از روش مصاحبه با خود دانش آموز و با کمک گرفتن از مشاور اداره ، خانواده دانش آموز ، مطالعه ی کتاب های گوناگون و کتاب های پیوند و .... تصمیم به حل مشکل گرفتم از میان راه حل های  متعدد موجود راهکارهایی که ارائه دادم مسابقات گروهی و بازیهای متنوع همراه با تشویق هایی که برای این مسابقات و بازی در ها نظر می گرفتم بود که  بسیار درامر پیشرفت دانش آموز به من کمک کرد و در پایان با اجرای مراحل انجام شده شادابی و نشاط و آرامش در را دانش آموزم مشاهده کردم و همچنین راهکارها و پیشنهاد هایی به همکاران و مسئولین در رابطه با ساعت ورزش و برخورد با اینگونه دانش آموزان ارائه شد.


جهت دانلود کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی