دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

گزارش تخصصی معلمان

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلودگزارش تخصصی دبیر و معلم هنر(4 عدد)

فرمت فایل ها ورد و قابل ویرایش

تعداد موضوعات(عموضوع به شرح ذیل)

موضوع اول :گزارش تخصصی دبیر ، معلم هنر :

علاقمند کردن دانش آموزان به درس هنر با روش های خلاقانه(فرمت ورد تعداد صفحات30)

موضوع دوم :گزارش تخصصی دبیر ، معلم هنر :

علاقمند کردن دانش آموزان به هنر خوشنویسی و خوش خطی(فرمت ورد تعداد صفحات12)

موضوع سوم :گزارش تخصصی دبیر ، معلم هنر :

ایجاد آثار هنرهای تجسمی و درست درک کردن(فرمت ورد تعداد صفحات18)

موضوع چهارم :گزارش تخصصی دبیر ، معلم هنر :

طراحی مستق و خلق آثار هنری زیبا(فرمت ورد تعداد صفحات14)


قسمتی از یک فایل جهت نمونه
فهرست
چکیده: 2
مقدمه: 3
طراحی چیست و طراح کیست؟ 4
تاریخچه طراحی: 4
اسلوب طراحی: 5
وسایل طراحی: 5
ابزارهای طراحی 6
طراحی خطی 6
طراحی نور و سایه 6
ایده چیست؟ چگونه یک ایده طراحی کنیم؟ 7
تفکر انتقادی 8
مراحل و اجزای تفکر انتقادی چیست ؟ 8
تفکر خلاق 10
برای اینکه « تفکر خلاق » را تقویت کنیم چه کار می توانیم بکنیم ؟ 10
نتیجه گیری: 11
منابع: 14
چکیده:
در هنرهای تجسمی، طراحی یا به‌صورت یک اثر مستقل؛ و یا به‌ عنوان پیش‌طرحی برای یک اثر هنری انجام می‌گیرد که در این صورت طرح مقدماتی[۱] نیز خوانده می‌شود. طراحی در دو حوزهٔ کلی مطرح می‌شود: یکی drawing است که شامل برداشت‌های شخصی، احساسات فی‌البداهه و تجربه‌های آزاد طراح از موضوعات گوناگون با بیان مستقل و به روش‌های متنوع می‌باشد؛ و دیگری design است که شامل مراحل ترکیب عناصر بصری و فضا بر پایهٔ اصول طرح، برای مخاطبی معین است و جنبهٔ کاربردی دارد، مانند رشته‌های طراحی صنعتی، طراحی معماری، طراحی گرافیک و طراحی لباس.[۲]
مقدمه:
طراح به کسی می‌گویند که طراحی می‌کند. طراح می‌تواند فردی باشد که به طراحی به مثابه یک اثر مستقل می‌پردازد؛ یا طراحی را به منزلۀ ترسیم مقدماتی برای یک اثر هنری؛ و یا پیش‌طرح و سازماندهی برای یک اثر کاربردی به کار می‌گیرد.[۱] در مورد اول و دوم، فرهنگ و بینش هنرمند و همچنین حالات روحی-روانی او عامل اصلی در فرایند طراحی اوست. در مورد سوم اما او یک مسئله حل‌کن خلاق است که آموخته است: اول بفهمد، سپس نقشه کار را بکشد، آنگاه دیزاینی را اجرا کند که یک کارکرد یا پیام خاص را با راه و روش تصویری و تخیلی، به مخاطبینی معین، عرضه یا بیان کند.[۲]

طراحی چیست و طراح کیست؟
در این مبحث تعاریف و عباراتی از سخنان بزرگان و اندیشمندان طراحی را نقل می کنیم. طراحی فعالیتی است انسانی که بر درک اشیاء روزمره متمرکز شده و بی شک از قدیمی ترین مشاغل جهان است. طراحی درست کردن اشیاء بی ارزش و اضافی است.طراحی آفریدن چیزهایی است که زندگی انسان ها را بهتر کند. طراحی در مورد چگونه کار کردن اشیاء است نه شکل ظاهرشان.طراحی سراسر تجربه از زندگی است.طراحی آغازی برای ایجاد تغییر و تحول در مصنوعات بشر است.طراحی یک تفکر خلاقانه است که جهت اثبات آن باید به پشتوانه مباحث علمی مسلح بود.طراحی علم زیبایی در قلمرو تولید صنعتی است.طراحی هنر ترکیب کردن نیازهای مصرف کننده با امکانات تولیدات صنعتی است.
تاریخچه طراحی:
از نظر تازیخی، قدیمی ترین آثار کشف شده در این زمینه، مربوط به سی هزار سال پیش است. از هنر دوران غارها تا امروز، آثار بسیار متنوعی به جا مانده است. در این آثار، هنرمند گاه به تصاویر طبیعت نزدیک شده و گاه از آن فاصله گرفته است. بر اساس این ویژگی، آثار به سه دوره تقسیم می شوند.

جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود برنامه ی سالانه براساس طرح تدبیر 98-99

این برنامه در قالب ورد و پی دی اف می باشد

تعداد صفحات 83 صفحه 

تعداد فصل ها 7 فصل کامل

تدوین شده:براساس بخشنامه های  اعلام شده وزارت آموزش و پرورش(مدرسین تدبیر)

نگارش: توسط دو نفر از ارزیابان و مدرسان تدبیر

فهرست مطالب موجود در این برنامه کامل و جامع(از فرم 1تا6)

فصل یک : مقدمه
مقدمه
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
برنامه در افق چشم انداز 14048
اهداف دوره ابتدایی   
اهداف طرح تدبیر نمونه ابلاغ تدبیر  
فصل دوم : مشخصات آموزشگاه   
الف – شناسنامه آموزشگاه   
ب- امکانات و تجهیزات  
ج- مشخصات فیزیکی مدرسه   
د ) نهادهای فرهنگی ، علمی ، هنری و مذهبی مرتبط با مدرسه   
فصل سوم : نیروی انسانی   
1 – مشخصات مدیر و کادر اداری   
2 – فهرست کارکنان آموزشی و پرورشی آموزشگاه    
2-1 : مشخصات نیروی اداری مدرسه در یک نگاه   
3- آمار معلمان و مشخصات آنان   
4- آمار دانش آموزان به تفکیک پایه :   
5- آمار اعضای شوراهای موجود در مدرسه   
5-1 :  اعضای شورای مدرسه    
5-2 :  اعضای شورای معلمان
5-3 :  اعضای شورای مالی
5-4 :  اعضای شورای دانش آموزی
5- 5 :  اعضای شورای انجمن اولیا
6- میزان سواد اولیا
7- میزان جلب مشارکت های مردمی
* جدول تعیین نیازها و اولویت های مدرسه و تدوین اهداف
تعاریف اصطلاحات
فصل چهـارم : تقـویم اجـرایی
1- تقویم اجرایی مدرسه در یک نگاه
2-تقویم اجرایی معاونت آموزشی
3- تقویم اجرایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی
4 - تقویم اجرایی طرح تدبیر
5 – جدول زمان بندی شورای مدرسه
6 – جدول زمان بندی شورای معلمان 
7– جدول زمان بندی انجمن اولیا و مربیان
8 – جدول زمان بندی شورای دانش آموزی
فصل پنجم : برنامه عملیاتی
گام های تدوین برنامه سالانه و عملیاتی
جدول شماره 3 محور یک : بـرنـامـه ریـزی ( بـرنـامـه محـوری )
جدول شماره 3  محور دو : آموزش و یادگیری
جدول شماره 3  محور سه : فعالیت های پرورشی و فوق برنامه
جدول شماره 3  محور چهار : سلامت و تربیت بدنی
جدول شماره 3  محور پنج  :  مشارکت
جدول شماره 3  محور شش : نظارت و ارزیابی
جدول شماره 3  محور هفت : اداری و مالی
جدول شماره 3  محور هشت : خلاقیت  
جدول ماتریس وswot  دبستان
فصل ششم : ضمائم و اسناد   
الف – میثاق نامه ها
میثاق نامه وپایبندی اولیاء دانش آموزان دبستان
میثاق نامه و پایبندی کارکنان دبستان
میثاق نامه و پایبندی دانش آموزان دبستان

فصل هفتم : مستندات و صورتجلسات
فرم خود ارزیابی شماره(6)بصورت تکمیل شده
فرم شماره (4)بهبود فرایند ها بصورت تکمیل شده
صورتجلسات (7)فرایند بصورت تکمیل شده

لینک دانلود


دانلود برنامه سالانه تدبیر 98-99


دانلود برنامه سالانه تدبیر 98-99
  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود فرم های مورد نیاز مشاوران مدارس

نسخه word و قابل چاپ

مناسب برای همه ی مقاطع تحصیلی

محتوای فایلی که دانلود خواهد کرد



جهت دانلود کلیک کنید
  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

تراکت،متن مجری وادبی ویژه آغازسال تحصیلی جهت مراسم ونصب درتابلو

نسخه word و قابل چاپ و قابل پی دی اف و رنگی همراه با حاشیه زیبا

مناسب برای همه ی مقاطع تحصیلی

محتوای فایلی که دانلود خواهد کرد

1-تعداد تراکت ها 20 مورد مختلف

2-تعداد متن ادبی 20 موزد 20صفحه

3-متن مجری 2 مورد دو صفحه

4-متن بازگشایی مدارس 13 صفحه 13 مورد

جهت دانلود  کلیک کن

 بنر مدارس برای تبریک سال تحصیلی جدید تراکت مدارس تراکت ویژه مهر 96 دانلود تراکت اغاز سال تحصیلی دانلود متن سال تحصیلی جدید دانلود متن سخنرانی مدیر در اغاز سال تحصیلی درسی فایل طرح تبریک آغاز سال تحصیلی جدید طرح لایه باز آغاز سال تحصیلی متن آغازین مدرسه متن برا سخنرانی معاون پرورشی ابتدای سال متن برای معاون مهرماه 96 متن مجری سال96 متن مجری مدیر سال96 متن مهرذ ماه 96 مجموعه تراکت های سال تحصیلی جدید مطالب مرتبط با مهر و شروع سال تحصیلی نوشته آغازین مهر یاد مهر - پیام های تبریک به مناسبت اول مهر و آغاز سال تحصیلی متن ادبی سال تحصیلی 96 متن برای تابلوی مدرسه متن برای اغاز سال
  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی با موضوع معارف اسلامی

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 10

قسمتی از فایل

چکیده گزارش:

از مهم‌ترین ویژگی‌های دانش‌آموزان متوسطه، الگوپذیری از معلمان درس معارف اسلامی است. در این پژوهش، محقق با نظرخواهی از دانش‌آموزان، به بررسی نقش رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری اخلاقی دانش‌آموزان، شیوه درست و مؤثر برخورد و تعامل دبیران معارف اسلامی با دانش‌آموزان بپردازد. محقق در این پژوهش، افزون بر مطالعات کتابخانه‌ای، با اجرای پرسش‌نامة محقق‌ساخته، به انجام مطالعات میدانی اقدام کرده است. جامعة آماری، 15924 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد بوده است. نمونة آماری بر اساس فرمول کوکران به تعداد 312 نفر تعیین شد، ولی برای ارتقای دقت پژوهش این آمار به 400 نفر افزایش یافت. بر اساس روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای، جامعة آماری تعیین، و پژوهش در میان آنان به اجرا در آمد. حاصل این پژوهش این است که، خوش‌خلقی دبیران معارف اسلامی، از میان تمام عوامل ذکرشدة مؤثر در الگوپذیری دانش‌آموزان، بالاترین میزان تأثیرگذاری را دارد.
مقدمه گزارش:

پژوهش در قلمرو تربیت اخلاقی با رویکردی اسلامی و تلاش برای رسیدن به الگویی کاربردی - که هماهنگ با آموزه‌ها و مبانی جهان‌بینی و ارزشی اسلام باشد و از سویی بتواند در یک محیط تربیتی اسلامی به کار آید - نیازمند پاسخ به پرسش‌های اساسی بسیاری است؛ پاسخ‌هایی که هر کدام یک پژوهشی جداگانه می‌طلبد.

یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر شکل‌گیری و دگرگونی‌های شخصیت انسان، شرایط مختلف محیطی اعم از زمان، مکان و یا محیط انسانی و اجتماعی است. در بسیاری از موارد، تغییر محیط و فراهم ساختن محیط تربیتی مساعد و مناسب، می‌تواند رفتار و افکار و خصلت‌های متربی را تغییر دهد و ویژگی‌های جدیدی را در وی جایگزین سازد. مبنای روان‌شناختی این روش، اصل تأثیرپذیری انسان از شرایط محیطی است که در ضمن نظریة یادگیری اجتماعی بیان می‌شود.

آلبرت بندورا، از واضعان نظریه یادگیری اجتماعی، مهم‌ترین نوع یادگیری انسان را یادگیری مشاهده‌ای می‌داند که همان تقلید و سرمشق است. در این نوع یادگیری، فرد با انتخاب یک الگو یا سرمشق، به تقلید رفتار او می‌پردازد. پدر و مادر و پس از آن، معلمان و مربیان از جمله نخستین الگوهای متربیان هستند.

نکتة تربیتی مهم این است که افرادی که دارای موقعیت مهم، موفقیت زیاد، دانش و تخصص بالا و یا دارای تعالی معنوی هستند، غالباً نظر دیگران را به خود جلب می‌کنند و برای آنان سرمشق می‌شوند. خوشبختانه در نظر دانش‌آموزان، غالباً معلمان دارای این ویژگی‌ها ـ یا برخی از آن‌ها ـ هستند. با توجه به اهمیت و نقش انکارناپذیری که برای الگوپذیری ذکر شده است، در این مقاله به بررسی نقش شخصیت و رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه و تعیین میزان اهمیت هر کدام از شاخص‌های مطرح شده و مؤثر در الگوپذیری مانند میزان تحصیلات، میزان تجربه، آراستگی ظاهری، میزان توجه به آداب، سنن، اعتقادات دینی و شیوة تدریس دبیران پرداخته شده است.

فهرست
چکیده گزارش:3
مقدمه گزارش:4
متن یا بدنه گزارش:6
تربیت الگویی در اسلام و اهمیت آن6
اهمیت تربیت اخلاقی در مقطع متوسطه و نقش آن در سازندگی اخلاقی دانش‌آموزان6
راهکارهای اجرائی:7
چند پیشنهاد کاربردی:8
نتیجه گزارش:9
منابع و مآخذ گزارش:10

جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی با موضوع بوفه و حیاط مدرسه

تعداد  صفحات 12 صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری فروخته می شود

چکیده

در مدارسی که اصول بهداشتی رعایت می شود ( مدارس سالم ) دانش آموزان نه تنها توانایی بیشتری برای یادگیری دروس خود دارند، بلکه مطالب بهداشتی ای می آموزند که در تمام عمر به آنها کمک می کند تا از بیماریهای قلبی، صدمات مغزی و یا حتی سرطان پیشگیری کنند.آموزش صحیح بهداشت در مدارس توسط معلمان دوره دیده باعث افزایش دانش آموزان درارتباط باارتقاءسطح سلامت وپیشگیری بیماریهادسترسی به اطلاعات صحیح بهداشتی،محصولات سرویسهای بهداشتی،رفتارسالم، وانایی برقراری ارتباط با دیگران،افزایش توانایی تصمیم گیری  و تعیین هدف در زندگی می گردد. امروزه برای سنجش وضیعت سلامت و  بهداشت جامعه، به وضیت عملکرد بهداشتی افراد بهای بیشتری داده می شود تا تکنولوژی و سرویسهای  پزشکی که در آن جامعه ارائه می گرددو تحقیقات نشان داده است که آموزش بهداشت درمدارس می تواندنقش بسزایی در این رابطه داشته باشد.به همین دلیل آموزش بهداشت در مدارس یکی از اولویتهای اصلی در برنامه های بهداشت کودکان و جامعه می باشد.این حق تمامی دانش آموزان است که درمحیطی امن و سالم به آموختن بپردازند و برنامه پیشگیری از صدمات و جراحات ناخواسته جهت کمک به این مهم طراحی و اجرا می شود.
 

مقدمه
با فرارسیدن سال تحصیلی جدید احتمال ابتلا به بیماری‌های واگیردار ناشی از حضور دانش‌آموزان در کنار هم در مدارس افزایش می یابد  . از همین رو مسئولان بهداشتی و مسئولان مدارس باید تأکید بسیار زیادی بر شست و شوی دست دانش‌آموزان به‌ ویژه هنگام خروج آنها ازدستشویی داشته باشند وآموزش‌های صحیح شستن دست به دانش‌آموزان نیز مدنظرقرارگیردعلاوه براین ها،والدین بایدبه فرزندان دانش‌آموزخود بیاموزند که قوانین مدرسه را بشناسند و به آن احترام بگذارند. وسایل شخصی مانندلیوان ودستمال راهر روز به همراه خود به مدرسه ببرند، برای نوشیدن آب در مدرسه ا لیوان خوداستفاده کنندبرای بهداشت فردی خود اهمیت قائل شوند و حداقل دو بار در هفته استحمام کنند، موهای خود را مرتب نگه دارند، جوراب‌های خودرا مرتب بشویند و با ظاهری آراسته به مدرسه بروند، به تغذیه خود در مدرسه اهمیت بدهند و ازمصرف مواد خوراکی کم ارزش مانند چیپس و پفک خودداری کنند، برای میان وعده از لقمه ‌های خانگی یا میوه استفاده کنند، اگر مواد خوراکی میان وعده را از بوفه مدرسه تهیه می‌کنند، مواد خوراکی‌ای را بخرند که دارای بسته بندی، مهر استاندارد و نشانی محل کارخانه باشد، از فروشندگان دوره‌گرد اطراف مدرسه خوراکی نخرند.صبح‌ها قبل ازرفتن به مدرسه،حتماًصبحانه بخورند تا برای فراگیری درس‌ها انرژی کافی داشته باشند.کودکان و نوجوانان سرمایه بزرگ انسانی وآینده سازان کشورهستندپس کودکان سالم امروز پایه گذارجامعه سالم فرداخواهندبود
 

فهرست مطالب
چکیده2
مقدمه3
متن گزارش4
همه شرایط بوفه سالم مدارس؛ از مکان تا مواد غذایی4
شرایط بهداشتی بوفه مدارس6
مواد خوراکی غیر قابل عرضه در بوفه مدارس7
شرایط فضای فیزیکی بوفه در مدارس7
شرایط متصدی بوفه8
شاداب سازی محیط مدرسه8
سلامت محیط مدارس9
نتیجه گیری11
منابع ومآخذ12
 
  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰


دانلود برنامه سالانه پرورشی دبیرستان 96-97

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل 30 صفحه

تعداد فایل دونمونه

قسمتی از فایل

عنـــاوین بـــرنامه ها و فعالیـــــتها بطور مثال تیرماه

مهمترین فعالیت ها و برنامه در تیرماه
تهیه برنامه سالانه معاونت پرورشی و تصویب و بررسی این برنامه در شورای مدرسه
برنامه ریزی جهت آغاز به کار کلاس های تابستانه و اوقات فراغت با حضور دانش آموزان علاقه مند به حضور در این کلاس ها
برنامه ریزی جهت آغاز به کار پروژه مهر و اجرای برنامه ها و فعالیت های پرورشی در این زمینه از قبل حیاط پویا ، دیوار نویسی ، فضاسازی های نمازخانه و سالن
مرتب سازی و جمع بندی وسایل و امکاناتی که در سال قبل استفاده گردید از قبیل پرچم ، وسایل تزیینات ، بنرها و ......
مهمترین فعالیت ها و برنامه در مردادماه
ادامه اجرای برنامه پروژه مهر با محوریت فعالیت ها و برنامه های پرورشی
چگونگی تامین جوایز برای اهدا به برترین ها
آماده سازی مقدمات و محتوای مناسبت ها و غیره
ابلاغ برنامه های فوق الذکر به مدیریت مدرسه و مجتمع
مهمترین فعالیت ها و برنامه در شهریور ماه
ادامه اجرای برنامه پروژه مهر با محوریت فعالیت ها و برنامه های پرورشی
اجرای پروژه مهر با محوریت فعالیت ها و برنامه های پرورشی
فضاسازی و تجهیز راهرو ها و کلاس ها
فضاسازی ، تجهیز و چگونگی برگزاری اقامه نماز جماعت
برنامه ریزی جهت بررسی پرونده های دانش آموزی و تکمیل بودن آن از قبیل داشتن شناسنامه سلامت ، کارت واکسن که زیر مجموعه سلامت و پرورشی می باشد
تصمیم گیری درباره چگونگی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی در سطح مدرسه در طول سال
مرتب سازی و جمع بندی وسایل و امکاناتی که در سال قبل استفاده گردید از قبیل پرچم ، وسایل تزیینات ، بنرها و ......
دریافت ، جمع بندی و ارسال گزارش فعالیتهای عوامل پرورشی مدرسه
پیگیری و اجرای برنامه ها و فعالیتهای باقی مانده از هفته های قبل

اصلی ترین هدف در بعد پرورش در آموزش و پرورش  تعمیق باورها و مبانی مذهبی و اعتقادی دانش آموزان می باشد . در راستای تحقق این هدف و بر اساس سند تحول بنیادین فعالیت های اجرایی زیر پیش بینی گردیده که انشاءا... با لطف و عنایات الهی و تلاش همه جانبه همکاران و دانش آموزان محقق گردد .

1/1 بر پا نمودن مراسم آغازین و بهره گیری از توانمندی های دانش آموزان و همکاری در این مراسم

2/1 توجّه خاص به مراسم ایام ا... ، اعیاد ، جشن های مذهبی ، ایام سوگواری و عزاداری

3/1برگزاری مراسم   قرآنی

4/1 تشکیل انجمن اسلامی و به عضویت درآوردن دانش آموزان

5/1 برگزاری منظم نماز جماعت

6/1 اجرای برنامه ها و بزرگداشت های شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

7/1 شرکت دانش آموزان در مسابقات و برنامه های مذهبی ودینی درون آموزشگاهی

8/1شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری

9/1 شرکت دانش آموزان در مسابقات ورزشی و.... آموزشگاهی

و در ادامه 25 صفحه جدول برنامه سالانه

جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی