دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

گزارش تخصصی معلمان

۴۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی روش های تغییر نگرش نادرست دانش آموزان مدرسه دخترانه نسبت به فرهنگ مد گرایی

تعداد صفحات 25صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده :

علی رغم فعالیت نهادها و ارگانهای فرهنگی همواره شاهد نادیده گرفته شدن برخی مخاطبان از برنامه ریزی های فرهنگی بوده ایم . این قشر یکی از مهمترین مخاطبان در حوزه ی فرهنگ یعنی دانش آموزان هستند که ضعف فرهنگی و کم توجهی به آنان می تواند آسیب های جبران ناپذیری بر رشد فرایند فرهنگ در جامعه در پی داشته باشد.در حال حاضر دانش آموزان مدارس در معرض فرهنگ بیگانه اند که با ورود تکنولوژی های جدید نیز این تاثیر پذیری دو چندان شده است. امروز دیگر سخن از دشمن پشت دروازه نیست؛ بلکه شرایط جدید حاکم بر روابط اجتماعی با تمام توان و امکان مرزها را درنوردیده و از دیوارها گذشته و به متن جامعه رسیده است .با توجه به تهدیداتی که در حوزه ی جنگ نرم وجود دارد ، مخاطبان دانش آموز همواره مورد غفلت برنامه ریزی فرهنگی واقع شده اند که جای آن دارد متولیان این حوزه جدی تر وارد این میدان خطیر شوند . چرا که در غیر اینصورت شاهد گسترش آسیب های اجتماعی در میان نوجوانان و دانش آموزان خواهیم بود.

همچنین در حال حاضر با کاهش سن آسیب پذیری در جامعه روبرو هستیم که جبهه ی مقابل برای جذب نسل جوان و سست کردن پایه های معرفتی آن با تمام توان به میدان آمده است.

در این راستا اینجانب ....................... پژوهش خود را در باره پدیده مد گرایی و راهکار های مقابله با آن دردانش آموزانم در نظر گرفته ام. امیدوارم مورد قبول همگان قرار گیرد.


جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی راهکارهای بهبود وضعیت تدریس ریاضی در دوره ی ابتدایی

تعداد صفحات 19صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

عدم توجه به آموزش کافی و درست در دوره ی ابتدایی مشکل بزرگی است . چه بسیار دانش آموزانی که به سطح دوره ی متوسطه 1 می آیند و هنوز از درک یک مسئله ی ساده ی ریاضی عاجزند ، به این علت که دوره ی ابتدایی ، یک دوره ی حساس در آموزش محسوب می شود و در صورت توجه نکردن به آن ، مشکلات زیادی در آینده ایجاد خواهد شد . در این جا ، این سوال پیش می آید که ، چگونه می توان مفاهیم اولیه ی ریاضیات را از دوره ی ابتدایی برای دانش آموزان یاد داد تا درک درستی از آن ها پیدا کرده و بتوانند در زندگی از آن ها استفاده نمایند؟ و چگونه می توان از به وجود آمدن مشکلات آموزشی ریاضیات در آینده جلوگیری کرد ؟ ما در این مقاله، به روش های نوین آموزش ریاضی در دوره ی ابتدایی پرداخته ایم ، همچنین مشکلات و چالش

هایی را که مربوط به روش های سنتی هستند ، مطرح کردیم. روش هایی که در این مقاله ارائه شده اند ، روش هایی هستند که میل و رغبت دانش آموزان را به درس ریاضی بیشتر کرده و آن ها را کنجکاوتر می سازند.

نکات کلیدی :

ریاضی - دانش اموزان - روش های بهبود یادگیری ریاضی

-1 مقدمه (بیان مساله و سابقه موضوع )

یکی ازعواملی که در فرایند های یاد گیری و درنتیجه در وضعیت آموزش ریاضی دردوره ی ابتدایی تاثیرمی گذارد ، روش های یاد دهی و یاد گیری این درس است . امروزه سرعت رشد علم هر ثانیه افزایش می یابد ، به همین جهت ، روش های آموزشی متاثر از همین رشد و تحول تکنولوژی ، همچنین تغییر سلایق ، نیاز ها و انتظارات دانش آموزان تغییر می کند . بنابراین در عصر امروز یک معلم باید روش های آموختن

جهت دانلود کلیک کنید
  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی

تعداد صفحات 11صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

یادگیری زبانی غیر از زبان مادری و آن هم یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی است می تواند زمینه ی پیشرفت در مسایل گوناگون را میسر ساخته و راه رسیدن به اهداف را هموارتر سازد. اینجانب دبیر زبان انگلیسی مدرسه .................... بعد از مشاهده عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری درس زبان انگلیسی ، به دنبال راه حل هایی جهت حل این موضوع پرداختم .

بعد از جمع آوری اطلاعات ، بالابردن اعتماد به نفس دانش اموزان را مد نظر قرار دادم و با بالا بردن آن توانستم دانش آموزان را به یادگیری درس زبان انگلیسی علاقمند کنم .

نکات کلیدی :


دانش آموز - زبان انگلیسی - اعتماد به نفس

مقدمه:

با نگاهی گذرا به تاریخ زندگی انسان در خواهیم یافت که انسان ها با توانایی ها و قابلیت های مختلفی خلق شده اند و این استعدادها می تواند بروز کند زمانی که زمینه ی رشد آن فراهم شده باشد.


حال جای سؤال است که آیا این زمینه ی رشد در کشور ما که یکی از کشورهای مدعی پیشرفت در قرن اخیر است فراهم شده است یا خیر؟ و اگر فراهم شده است به چه اندازه؟


در پاسخ به سؤالات فوق می توان گفت که زمینه ی یادگیری زبان انگلیسی در ایران فراهم شده است ولی هنوز کافی نیست. چرا که با گنجاندن چند ساعت درس و یک کتاب ان هم در مقاطع متوسطه و بالاتر نمی توان دانش آموزان و حتی اولیاء آنها را با اهمیت یادگیری این زبان آشنا ساخت و چه بسا باعث فراهم آمدن مشکلات زیادی برای آنها نیز شده است، چرا که اکثر دانش آموزان آن را فقط به عنوان یک درس مثل سایر دروس در نظر گرفته و فقط به کسب نمره ی قبولی یعنی نمره 10 اکتفا می کنند. که این امر نیز در حال حاضر در مدارس به راحتی اتفاق می افتد و با چندین مرتبه امتحان در سال و در صورت عدم کسب نمره 10 استفاده از ماده 18 دانش آموز قبول و به پایه و مقطع بالاتر صعود می کند و مشکلات جدید و بیشتر برای خود، اولیا و معلمین مقاطع بالاتر فراهم می آورد.

حال این سؤال پیش می آید که آیا با توجه به مؤثر بودن این درس در زندگی آیا همین شیوه و به همین اندازه کافی است یا خیر؟ که جواب را به کارشناسان و دست اندرکاران واگذار می کنیم.


جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب

تعداد صفحات17صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

یکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی و طراحی آموزشی موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است. اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده، به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا میکند. اما انتخاب روش های تدریس اغلب تحت الشعاع خواست و تواناییهای معلمین قرار میگیرد. بسیاری از معلمین متأسفانه آموزش را تکثیر دانش می دانند و به خلاقیت اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که محفوظاتش خوب باشد، توجه بیشتری میکنند و خود را تنها فرمانده کلاس میدانند اما در این میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر میدانند و برای بروز خلاقیت آموزش میدهند و از کلیه امکانات وابزارها برای آسانترکردن یاد گیری کمک میگیرند امروزه به روشهای فعال تدریس که دستاوردهای مفیدی در یادگیری می باشند تاکید بیشتری میشود و

کسی که در موقعیت تعلیم وآموزش قرار می گیرد باید به این نکته مهم توجه کند. بیش از این که گفتارهای اودر مخاطب تاثیرداشته باشد، رفتارومنش او موثر است. درسیره پیامبر(ص) به چه عاملی مردم جذب می شدند؟در قرآن آمده است:

"اگر تو تندخوبودی مردم از اطراف تو پراکنده می شدند" معلم بایدجذاب باشدکه یکی از عوامل جذابیت نرم خویی است یکی ازنکاتی که معلمان باید توجه کنند ویژگی های شخصیتی است.انضباط ونظم عمومی باعث علاقه دانش اموزان به درس می شود. توجه به ویژگی های شخصیتی دانش اموزخیلی مهم است که باید به ان پی برد.ارتباط دادن مسایل آموزشی به زندگی دانش اموز ازنکات قابل توجه درمسیر معلمی است این اموزش باید طوری صورت گیرد که اومتوجه شوداین تعالیم درزندگی اوبه کار می اید این باعث علاقه او به درس خواهد شد.

اینجانب در سال تحصیلی ................. به عنوان دبیر کار و فناوری در مدرسه ...................... مشغول به تدریس بودم .بعد از مشاهده بی علاقگی دانش آموزان برای یادگیری این درس تصمیم گرفتم آنها را به درس کار و فناوری علاقمند و یادگیری آن را در آنها تقویت نمایم .

نکات کلیدی :

دانش آموز - کار و فناوری - تقویت یادگیری


دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

تعداد صفحات 26صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

اهمیت اعتماد به نفس برای کسانی که با کودکان و نوجوانان سرو کار دارند امری روشن است مشکل است بتوان ارتباط نزدیکی با کودکان داشت ولی از باورهای مهم آنان در مورد خودشان غافل بود اخیرا به نظر می رسد که اعتماد به نفس یک موضوع عموم پسند باشد که مقبولیت آن همچنان در حال افزایش است کتابهای مختلف برای والدین ، معلمان با مشاوران وخود کودکان ونوجوانان بر نیاز به داشتن اعتماد به نفس تأکید دارد.

اعتماد بنفس و یا احساس ارزشمندی یکی از نیازهای اساسی و اولیه بشر است,اعتماد بنفس در چگونگی کیفیت اعمال و رفتار بشر در تمامی مراحل زندگی نقش مهمی بازی میکند.مطالعه های تاثیر اعتماد بنفس بالا را در بهبود عملکرد و ارضای شغلی ,اجتماعی,خانوادگی و حفظ بهداشت و سلامت جسمی و روانی در مراحل مختلف سنی نشان میدهد.

اعتماد بنفس پایین یکی از معضلات روانی بشر به خصوص در سنین نوجوانی و اوایل جوانی است.زیرا در بین گروه های مختلف سنی اعتماد بنفس در دوره نوجوانی با توجه به تغییرات جسمی و روانی و شکل گیری شخصیت و بحرانهای مختلف آسیب پذیر تر است.عدم وجود اعتماد بنفس میتواند مشکلات متعددی از جمله درگیریهای اجتماعی,افت تحصیلی,امادگی جهت ابتلا به انواع اختلالهای روانی بخصوص افسردگی و خودکشی,اضطراب و اعتیاد بوجود آورد.

جهت دانلود کلیک کنید
  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی استفاده از طرح همیار معلم برای افزایش سطح علمی دانش آموزان

تعداد صفحات 26صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده :

پژوهش یک روش بسیار مفید برای حل مشکلات در امر آموزش و پرورش می باشد به همین خاطر در ایـن روش دبیر نقش محوری دارد . دبیران باید سعی کنند خودشان مشکلاتشان را با دانش آموزان حل نماینـد . زیرا آنها هستند که با دانش اموزان مواجه هستند و روحیات و استعداد آن را می شناسند و با تلاش خـود و به کارگیری روش های مختلف می توانند مشکلات موردی یا کلی خـود را بـا دانـش آمـوزان رفـع نماینـد . تحقیق حاضر حاصل تلاش اینجانب در حل مشکل کلی درس دینی آموزشگاه ..… دوره … متوسـطه . ..

شهرستان ... در سال تحصیلی .. به وسیله به اجرا در آوردن طرح همیار معلم می باشد .

دانش آموزان اظهار داشتند ؛ در سالهای گذشته دبیران خودشان درس می دادنـد و سـوالاتی را بـه عنـوان سوال امتحانی به ما می دادند . اینجانب با بکار گیری روشهای مختلف در نهایت موفق بـه اسـتفاده از روش همیار معلم شدم که آنها با مطالعه ی کم در منزل و تلاش بیشـتر در کـلاس توانسـتند نتیجـه ی مطلـوب بگیرند . بطوری که همه ی آنها از این روش رضایت کامل داشتند حتی خانواده های آنها نیز از این وضعیت خشنودند . چرا که انگیزه برای درس خواندن خصوصاً مسـائل دینـی در آنهـا تقویـت شـده بـود . و نمـرات امتحانی آنها نیز دلیل روشن و واضح این مسئله است .


جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی نهادینه کردن فرهنگ مطالعه صحیح و موثر در دانش آموزان

تعداد صفحات 19صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

مقدمه

برخی صاحبنظران برآنند که آموزش و پرورش به جای انبار کردن معلومات در ذهن دانش آموزان، شایسته است به تقویت حس کنجکاوی و پرسشگری آن ها بپردازد و افرادی خلاق و پژوهشگر تربیت نماید و این روش، بسی زیباتر خواهد بود. معیار تعلیم و تربیت باید فراتر از حافظه محوری و انباشتن حافظه دانش آموزان باشد و البته با تغییراتی که مطابق سند تحول بنیادین در کتب درسی اتفاق می افتد،آموزش و پرورش به سمت پرورش افرادی کنجکاو و پژوهشگر که موجب استقلال و سربلندی کشورمان خواهد شد در حرکت است. روشن است که رسیدن به اهداف بزرگ، نیازمند افکار وهمّت های بزرگتری است و به بیانی بهتر و روشن تر تا یک فرد یا سیستم، یادگیرنده و پژوهنده نباشد سخت و البته ناممکن است بتواند به سرمنزل اهداف و مقاصد بزرگ و متعالی دست یابد.

به هرحال، باید تلاش کرد هرلحظه و در هر دوره ای به مجهولات و پرسش های دانش آموزان افزود و چنان طرحی انداخت که دانش آموزان در هیچ مرحله ای خود را از تحصیل و مطالعه فارغ نبینند و آن را بگویند که دانشمند بزرگ ایران، ابن سینا می گفت که: » تا بدانجا رسید دانش من / تا بدانم همی که نادانم.« باید دانش آموزان را از همان ابتدا تشنه گردانیم تا خود در پی حقیقت قدم بردارند و رنج کشف حقایق و کسب معارفدر کام آنها، چونان شهدی گوارا باشد. ژان پیاژه معتقد است: »هرگاه چیزی را به کودک آموزش دهیم مانع می شویم تا خود کودک شخصا آن را کشف و اختراع کند.)»ژان پیاژه؛ ص.( 137 بنابراین، باید در ذهن دانش آموزان مساله و پرسش ایجاد کرد و با ایجاد انگیزه و رغبت در وجودشان، باعث حرکت و پویایی آنها به سمت رسیدن به روشنایی علم و معرفت شد.خداوند متعال در وجود تمام انسان ها میل و انگیزه کمال جویی را قرار داده است و رسیدن به کمال میسر نخواهد بود جز با کسب معرفت و دانش و این مهم نیز دست نخواهد داد مگر با تلاش، همت و تحمل سختی ها. بزرگان علم و فلسفه بر این نکته تاکید دارند که عظمت علم و دانش هر انسانی به اندازه مجهولاتی است که طرح می کند و نه معلوماتی که حفظ می کند(کریمی؛ص.(80 با تربیت صحیح ، افراد به جایی می رسند که در تمام پدیده ها و حوادث هستی با نگاهی توحیدی ، تامل و تدبر می کنند و در این صورت است که علم به معنای واقعی آن نور و چراغ راهنمای بشر برای رسیدن به حق تعالی می شود.


جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان

تعداد صفحات 28صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

نظام آموزشی هر کشور به عنوان یک نظام پویا و هدفمند، در تولید و رشد علمی نقش بسزا و سازندهای را ایفا میکند و در صدد افزایش تولید دانش میباشد. در عصر دانش و نوآوری که منبع اصلی رقابت اقتصاد جهانی است نظام آموزشی هر کشور در تلاش است تا دانش تولید شده را در جهت افزایش نوآوری بر عهده گیرید. از آنجا که دانش آموزان منبع اصلی تولید دانش هستند و اصلی ترین دارایی ها به شمار می آیند، میبایست به شیوه مناسب بر دانش آنها مدیریت شود و تلاش کرد داراییهای نهفته در ذهن آنها کشف شود تا این گنج به دارایی های با ارزشی تبدیل گردد. برای کسب دانش صرفا آموزش و حضور فیزیکی در مکانهای آموزشی مهم نیست بلکه پژوهش و تحقیق هم میتواند بر علم و دانش بیافزاید. پژوهش عامل مهمی در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی است و میزان پژوهشهای انجام شده در هرجامعه شاخص توسعه یعدم پیشرفتگی آن جامعه به حساب می آید.

یکی از ضرورت های نظام آموزشی، موفقیت در ادامه و گسترش مهارتهای لازم تحصیلی در دانش آموزان است. یک راه برای دستیابی به عملکرد بهتر در آموزشگاه، استفاده از روشها و فنون مطالعه ویادگیری است. دو عنصر اساسی و دانش آموز در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این دو عنصر می باشد. تاکنون در مورد راهبردهای آموزشی و روشهای تدریس تحقیقات خوبی صورت گرفته است و ان در دوره های مختلف با روشها و راهبردهای آموزشی آشنا می شوند ولی به عنصر اساسی دیگر فرایند آموزش ویادگیری یعنی دانش آموز وروشها و راهبردهای یادگیری او توجه چندانی صورت نگرفته است .

اینجانب ...............… برآن شدم تا عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان پیگیری نمایم و راهبردهای یادگیری را به دانش آموزان آموزش داده و به بررسی نتایج آن بر روند تحصیلی آنان بپردازم و به برگزاری جلسات کارگاهی و آموزش این روشها به دانش آموزان پرداخته و شاهد نتایج جالب توجهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دست یابم


جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی درمان بیش فعالی برخی از دانش آموزان اول ابتدایی با روش های مناسب

تعداد صفحات 28صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

همه ساله با آغاز سال تحصیلی، در بعضی از خانواده ها مشکلی به نام کودکان بیش فعال مطرح میشود. بیش فعالی اختلالی است که در 5 تا 8 درصد کودکان دیده میشود. این عارضه در پسرها سه برابر دخترها است. کودکان بیش فعال بسیار پرتحرک، بیقرار و ناآرام هستند و نمیتوانند برای مدتی در یک جا آرام بگیرند. دایم در حال راه رفتن، حرکت و جنب و جوش هستند. بی مهابا اشیا را پرت میکنند، ظروف را میشکنند. بدون احساس خطر، کارهای پرمخاطره و خطرناک انجام میدهند.


پس از آغاز سال تحصیلی و ورود به کلاس تعدادی از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . را در مورد آنها مشاهده نمودم. ، بر آن شدم تا با کمک سایر همکاران منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همکلاسی هایشان در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموزان و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

مقدمه

کودکان بیش فعالی که دچار نقص توجه هستند، در تحصیل با مشکل مواجهند دامنهِ. توجه در آنها بسیار محدود است و به همین علت نمی توانند تمرکز لازم را حین درس خواندن داشته باشند. این کودکان به سرعت حواسشان پرت می شود و به کوچکترین محرک بیرونی واکنش نشان می دهند. در نتیجه عملکرد تحصیلی آنان پایین می آید و در یادگیری دچار مشکل می شوند.

جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به درس جمله نویسی پایه دوم ابتدایی

تعداد صفحات 22صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

در ابتدای دوره دبستان که هدف اصلی آن آموزش خواندن و نوشتن فارسی پایه است،در کنار درس های فارسی (خواندن) و املا درسی با نام جمله نویسی وجود دارد.هدف از ارائه این درس ایجاد تونایی اولیه نوشتن فعال در دانش اموزان است،بدین معنی که پس از آموزش نوشتن غیر فعال (رونویسی) و آموزش نوشتن نیمه فعال (املا) به مرحله آموزش نوشتن فعال یا خلاق می رسیم.در این مرحله که با درس جمله سازی آغاز می شود و با درس انشا ادامه می یابد دانش اموزان به این مهارت دست می یابند که پیام های خود را به صورت فرایند سخن نوشتاری،تولید و به مخاطب فرضی یا واقعی ارائه نمایند.

جمله سازی در واقع مقدمه ای است برای آماده سازی دانش آموزان در درس انشا.است.

در جمله سازی است که دانش اموزان می توانند اولین تجربیات خلاقیت نوشتاری را کسب کنند؛ با انواع جمله های خبری،پرسشی،امری و تعجبی آشنا شوند؛جایگاه انواع مقوله های صرفی مثل گروه اسمی،ضمایر و... را در ساخت جمله بیاموزند و قواعد نحوی موجود در دستور زبان فارسی را به طور غیرمستقیم تجربه کنند.

اینجانب              آموزگار کلاس دوم آموزشگاه     تصمیم گرفتم موضوع پژوهش امسال خودم را در این باره انتخاب نمایم تا بتوانم مشکلات جمله نویسی دانش آموزانم را که زمینه انشا نویسی در آینده نزدیکشان است را بر طرف نمایم.


جهت دانلود کلیک کنید

  • گزارش تخصصی