دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

دانلود گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلمان

گزارش تخصصی معلمان

  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی افزایش انگیزه هنرجویان حسابداری بوسیله آشناکردن نقش آنها در توسعه پایدار

تعداد صفحات 28صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

جهت دانلود کلیک کنید

چکیده

سنگ زیربنای توسعه پایدار در هر جامعه، انسان سالم و متخصص و متعهد است. از این رو، آموزشهای تخصصی در کنار و همراه با سایر آموزشهایی که برای توسعه نیروی انسانی ارائه میشود به فرایند توسعه پایدار در کشور کمک میکند.

یکی از مهم ترین رشته هایی که نقش مهمی در توسعه پایدار در جامعه دارد ، رشته حسابداری می باشد . حسابداری در تمام دنیا ودر تمام مشاغل در هر مرحله وبا هر تعداد کارمند وشاغل نیاز مبرم بشر بوده و می باشد.

رشته حسابداری یکی از رشته های جهانی وضروری در هر جامعه بوده ولی هنوز از نظر کتبی که تدریس می شوند ساعت تدریس این کتاب ها وامکانات موجود هماهنگی با نیاز جامعه نداشته وپیشرفت چشمگیری وجود نیامده است واین رشته بیشتر در هنرستان اشباع شده است باید با توجه به پیشرفت تکنولوژی وتکنولوژی به وجود آمده در دیگر سطوح زندگی مردم تغییراتی را نیز در نحوه تدریس وفراگیری رشته حسابداری به وجود آوریم .

در سال تحصیلی 1395-1396 با هنرجویانی مواجه بودم که علاقه ای و انگیزه به رشته حسابداری نداشتندبادیدن این مشکل تصمیم گرفتم تا آن را بررسی و حل نمایم .

بعد از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن ، سعی کردم انگیزه هنرجویان را بوسیله فهماندن این موضوع که نقش آنها در توسعه پایدار چقدر است برانگیزانم و آنها را به این رشته علاقمند نمایم .


جهت دانلود کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی